Tap to unmute

PRÓBUJEMY 100 LIFEHACKÓW W 24 GODZINY

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 2 108

  • Blowek
    Blowek  11 miesięcy temu +1074

    Mam nadzieję, że ten filmik pozwoli Wam chociaż na chwilę oderwać się od obecnej rzeczywistości! Miłego oglądania

  • ElevenStDeku
    ElevenStDeku 9 miesięcy temu +2

    Lubię placki :))
    Bardzo fajny film, szkoda że się nie udało ale może kiedyś się uda.

  • Natalia Korycińska
    Natalia Korycińska 9 miesięcy temu +1

    Uwielbiam Twoje filmy ❤️ Pozdrawiam ciepło

  • Jonatan Kłos
    Jonatan Kłos 8 miesięcy temu +2

    lubię placki!!! Kozak odc wytrwałem i polecam subskrybować blowka z dzwoneczkiem żeby dostawać powiadomienia o nowych filmach😏
    Życzę wszystkim miłego oglądania🥰

  • marysia
    marysia 8 miesięcy temu +2

    Lubie placki! Super filmik śmiałam się do rozpukuuuu😂😂😂💕💕💕💕💕

  • Ula K
    Ula K 11 miesięcy temu +127

    Zapowiada się super film! Robisz mega ciekawe filmy. Chętnie bym spróbowała twoich burgerów ale niestety w moim mieście jeszcze nie są chyba dostępne😀 Cieszę się że mogę na chwilę oderwać się od rzeczywistości 🇺🇦

  • aliss liou
    aliss liou 10 miesięcy temu +4

    bardo podobają mi się twoje filmy :) pozdrawiam

  • Macio X
    Macio X 11 miesięcy temu +9

    Mega film, Blow mega szanuje twoje filmy
    Pozdrawiam Blowka i widzów
    Wsparcie dla 🇺🇦
    Lubię placki

  • Ami Bo-ska
    Ami Bo-ska 11 miesięcy temu +3

    Super! Powinnam teraz czytać książkę, ale nie mogę się od tego filmu oderwać🤣.

  • Patka D
    Patka D 4 miesięcy temu +2

    Lubię placki 🤪 i Wasze filmiki 💗

  • DeejW
    DeejW 11 miesięcy temu +143

    Karol Ty to wiesz jak spowodować uśmiech na mojej twarzy oraz spowodować zachwyt. Nic dodać nic ująć. Ty to jednak kozak jesteś 👍💪

    • Cbhhh Dghhh
      Cbhhh Dghhh 11 miesięcy temu +1

      Wpisz w yt * DISS NA PUTIN (DIABEŁ) *

    • Mixiuni
      Mixiuni 11 miesięcy temu +1

      A ty nie jestes kozak

  • Andzia Papa
    Andzia Papa 11 miesięcy temu +2

    Lubię placki . Więcej filmów tego typu zajebiście się ogląda pozdro ♥️

  • slida emif
    slida emif 10 miesięcy temu +1

    W końcu, już nie mogłem się doczekać 😀

  • Ochiyo
    Ochiyo 10 miesięcy temu +1

    "Lubię placki" nice filmik ;3
    Wiesz Panie Karolu jak wywołać uśmiech na twarzy każdego

  • dilik mli
    dilik mli 10 miesięcy temu +1

    Lubię placki :D Kozak filmik przyda się jakiś LifeHack :D

  • Z
    Z 11 miesięcy temu +75

    Lubię placki :))) dziękuję za to, że zrobiłeś mi ten wieczór lepszym :)

    • Cbhhh Dghhh
      Cbhhh Dghhh 11 miesięcy temu

      Wpisz w yt * DISS NA PUTIN (DIABEŁ) *

  • Gabriela Witkowska
    Gabriela Witkowska 11 miesięcy temu +2

    Świetny odcinek 🥰
    Lubię placki 😎

  • Tatiana Pustuł
    Tatiana Pustuł 10 miesięcy temu

    Lubię placki! 😁 twoje odcinki są ekstra!

  • Vlogi Hanu
    Vlogi Hanu 11 miesięcy temu +2

    Jak ja mogłam nie zobaczyć takiego cuda wcześniej!?

  • Kuba Wardzynski
    Kuba Wardzynski 9 miesięcy temu

    Lubię placki:)) dzięki za super odcinek pozdro

  • Lena Łapeta
    Lena Łapeta 11 miesięcy temu +27

    LUBIĘ PLACKI :D.
    Ten entuzjazm Karola przy 22 tiktoku 👍

  • lena lewandowska
    lena lewandowska 11 miesięcy temu

    hejka! super filmik.
    Blowek życzę ci miłego dnia lub nocy❤
    Cześć!

  • UfoooooYT
    UfoooooYT Miesiąc temu +1

    Po tych odcinkach coraz bardziej uważam,że Blowek ma świetne czynności manualne

  • Amelia Janiga
    Amelia Janiga 10 miesięcy temu +1

    Mega film pozdrawiam👍🙂

  • Palioneczka
    Palioneczka 10 miesięcy temu

    Spróbowałam to z paragonem i działa🤪👍

  • Kwietniu
    Kwietniu 11 miesięcy temu +31

    Zaczynamy oglądać 🔥 pozdro Blow 💪🏻

  • Maria Gołębiowska
    Maria Gołębiowska 11 miesięcy temu +1

    Nareszcie lifehaki❤

  • Wojtek Gola
    Wojtek Gola 11 miesięcy temu +37

    Lubię placki

  • CZIKET CZEKOLADNIK
    CZIKET CZEKOLADNIK 11 miesięcy temu

    lubię placki😃😃😃😃 naprawdę super film i gratulacje że ci się prawie udało(((:

  • Amelka Czysz
    Amelka Czysz 11 miesięcy temu

    Lubię placki :) wytrwałam do końca !

  • Paulina En
    Paulina En 11 miesięcy temu +40

    Mega fajny odcinek :) Dotarłam do końca :) Pozdro :)

    • uehab
      uehab 10 miesięcy temu

      @Simum komentarze mają coś dawać?od keidy

    • Simum
      Simum 10 miesięcy temu

      @Tajemniczy 000 znalazł się obrońca

    • Tajemniczy 000
      Tajemniczy 000 10 miesięcy temu +1

      @Simum miał do tego prawo

    • Simum
      Simum 10 miesięcy temu

      @uehab po co? Jakby co dalo dosłownie skopiowanie emotki

    • uehab
      uehab 10 miesięcy temu

      @Simum on po prostu odpisal emotke na kom blowka wtfXD

  • Nikola Juzyszyn
    Nikola Juzyszyn 10 miesięcy temu

    LUBIĘ PLACKI
    Super filmik Blowek (:

  • Aleksander Borawski
    Aleksander Borawski 2 miesięcy temu

    Lubię PLACKI :D super film✨

  • Xenozz
    Xenozz 7 miesięcy temu

    lubie placki :) dotarlem do konca, fajny odcinek :D

  • Sylwia Rzytki
    Sylwia Rzytki 10 miesięcy temu

    Uwielbiam twoje filmy
    Ale rozwalają mnie lifehacki z tt😂😂

  • Emilia Kałuża
    Emilia Kałuża 11 miesięcy temu +14

    Git Karol, gratulacje że się podjąłeś❤️🥰

  • YachuFN
    YachuFN 6 miesięcy temu

    Lubię placki a najbardziej ziemniaczane 😏 nwm czy się zaliczy jeszcze :D

  • lubie koty xd
    lubie koty xd 10 miesięcy temu

    Blowek jestesi świetny 😍😘
    Lubię placki

  • Daniel Wawrzyńczak
    Daniel Wawrzyńczak 11 miesięcy temu +1

    Kręcisz super filmy mega zabawne,
    lepsze niż moje 😃mam od kogo się uczyć👏
     pozdrawiam serdecznie💪
    

  • Waldemar Gędek
    Waldemar Gędek 9 miesięcy temu

    Lubię placki, Blowek super odcinek😁

  • Kezyy Enduro
    Kezyy Enduro 11 miesięcy temu +11

    Szacun Blow za akcję dla Ukrainy ! 💪🏻

  • eloelo
    eloelo 11 miesięcy temu

    Lubię placki:)))
    Szkoda ze nie udało Ci się zrobić 100 lifehackow ale mam nadzieję że kiedyś jeszcze ci się uda:)

  • Kalilusia123
    Kalilusia123 11 miesięcy temu

    Lubie Placki dziękuje za kozak film na wieczór

  • Jan burdach
    Jan burdach 10 miesięcy temu

    Kocham placki i mojego fana Blowka❤️🥰 od 2lat pozdrawiam

  • Szymon Lizak
    Szymon Lizak 10 miesięcy temu

    nie no muszę ci powiedzieć że to było super ja bym nie przeżył pozdro blow

  • •Vilia•
    •Vilia• 11 miesięcy temu +8

    Miłego ogądania super filmik ! ❤️✨

  • gabriela najduch
    gabriela najduch 10 miesięcy temu

    Lubię placki
    Mam nadzieję że będzie więcej takich filmów

  • Marzycielka Patty
    Marzycielka Patty 11 miesięcy temu

    Lubię placki i teraz mam na nie ochotę :D

  • lena lewandowska
    lena lewandowska 11 miesięcy temu

    Lubię placki ;D
    miłego dnia lub nocy💓

  • Susan Waller
    Susan Waller 10 miesięcy temu

    Lubię placki i oglądam twoje filmy do końca

  • Seweryn Ziobro Blue
    Seweryn Ziobro Blue 11 miesięcy temu +5

    Świetny odcinek 😉 jak zawsze :D

  • Klaudia is a bad ger
    Klaudia is a bad ger 10 miesięcy temu

    Zawsze oglądam twoje filmy do końca lubię placki
    Pozdrawiam serdecznie

  • Misia 💖
    Misia 💖 11 miesięcy temu

    Lubię placki ❤ super filmik

  • 🧡 Im Żugajka 🧡
    🧡 Im Żugajka 🧡 10 miesięcy temu

    Lubię placki 😘 pozdrawiam wszystkich i Karola 😄

  • Izabela Puczynska
    Izabela Puczynska 11 miesięcy temu

    11:10 robiłeś kiedyś już ten lifechack ale i tak super

  • MrŻabka
    MrŻabka 11 miesięcy temu

    teraz rób 1000 lifehack przez 24h :D

  • Serek Felerek
    Serek Felerek 10 miesięcy temu

    Lubię placki. Dzięki, że polepszyłeś mi dzień

  • Zuzanna Dąbrowska
    Zuzanna Dąbrowska 9 miesięcy temu +1

    6:00 moja mama sie zajmuje decoupage'em i jak na pierwszy raz nie wyszło wam aż tak źle kilka razy sie zrobi próbne ozdoby i sie ma wprawę

  • Natalka Ln
    Natalka Ln 11 miesięcy temu

    Lubię placki xddd bardzo fajny film i większość robiłam sama z siebie heh

  • RBXGamer
    RBXGamer Miesiąc temu

    Co to za kod 6:10

  • edgar frank
    edgar frank 11 miesięcy temu +1

    Bardzo fajny filmik

  • Antonina Gajdzicka
    Antonina Gajdzicka 11 miesięcy temu

    Jesteś super 😊

  • liseku Oki! .zapasowy.
    liseku Oki! .zapasowy. 11 miesięcy temu

    10:29
    Jak zrobić gumkę chlebową???
    Oto tutorial blowka xD

  • Piłka nożna Gry
    Piłka nożna Gry 11 miesięcy temu +2

    Robisz super odcinki Nie zmieniaj się

  • 0.00zl
    0.00zl 11 miesięcy temu

    lubie placki :DD kolejny fajny odcineczek

  • Faabrriccioo
    Faabrriccioo 11 miesięcy temu

    Karol lubię twoje filmy.. :D ale jak to jest najtrudniejszy challenge w twoim życiu to współczuje xD

  • Nikola Muras
    Nikola Muras 10 miesięcy temu

    Jestem i będę twoją fanką

  • Szymuś🤟
    Szymuś🤟 11 miesięcy temu +3

    Odcinek blowa i dzień robi się lepszy :)

  • Fryziak
    Fryziak 10 miesięcy temu

    Lubię placki (a raczej je kocham 😂).
    Tak na serio, twoje filmy pozwalają mi się oderwać, od tej strasznej rzeczywistość. Dziękuję Ci💖.
    P.s. Bazylland to mój sąsiad 😂.

  • EwelinX
    EwelinX 9 miesięcy temu +1

    "lubie placki" super wyszło xd

  • Tomasz Sulich
    Tomasz Sulich 10 miesięcy temu

    Dobrze, że decoupage to nie coś związanego z kupą jak mi mózg podpowiadał😂😂 Prędzej bym powiedział jakbym miał zgadywać, że to coś w rodzaju detoksykacji xD
    PS. Ja znam lifehack gdzie żółtko przenosisz butelką do wody. Ale nie zawsze działa - przynajmniej mi xD
    PS2. Lubię placki :)

  • Krasnal
    Krasnal 11 miesięcy temu

    Lubię placki i tak w ogóle zarąbisty odcinek😃

  • Kubx
    Kubx  11 miesięcy temu +3

    bardo podobają mi się twoje filmy :) pozdrawiam

  • zozinka
    zozinka 11 miesięcy temu +1

    lubie placki graty blow i tak dużo ich zrobiles hah

  • maja klas
    maja klas 10 miesięcy temu

    Lubie placki ale nie ziemniaczane XD❤

  • Vlogi Hanu
    Vlogi Hanu 11 miesięcy temu +1

    14:24 ja tak zawsze robię 🆒👹🤠😩✋🏻✨✨

  • Kasia
    Kasia 11 miesięcy temu

    Fajny film ;D Lubię placki

  • Norbert Salczyński
    Norbert Salczyński 11 miesięcy temu +4

    W końcu, już nie mogłem się doczekać 😀

  • Roksana Cieśla
    Roksana Cieśla 9 miesięcy temu

    Lubię placki 😁super odcinek

  • Zmieszany_
    Zmieszany_ 10 miesięcy temu

    Zajefajny odcinek szkoda że sie nie udało wszystkich 100 lifehacków pozdro (lubię placki)

  • SPEJSON
    SPEJSON 10 miesięcy temu

    Lubię placki z pasztetem 😂

  • Nikola
    Nikola 10 miesięcy temu +1

    Tymczasem ja jako dziecko jedząca Mandarynke a po tem dotknęłam balona i pękł 😩😭😂

  • Klaudia Michalska
    Klaudia Michalska 11 miesięcy temu +5

    Miło cię widzieć karolu😊

  • Kartin
    Kartin 9 miesięcy temu

    Lubię placki 🥞:)

  • TakaMuzykaŚwiata
    TakaMuzykaŚwiata 11 miesięcy temu

    Ekstra ale jednak wolę wolniejsze filmy z większą ilością Waszych żartów i gadki :d

  • Fire Wolf
    Fire Wolf 9 miesięcy temu

    Zamiast prostownicy użyj zapalniczki w taki sposób żebyś tylko na chwilkę przykładać ogień pod tak żeby się nie podpalil

  • sans tha skeleton
    sans tha skeleton 10 miesięcy temu

    Karol:
    Mówi: maseczka 3 razy
    Ja: po co? Raz wystarczy rozumiemy

  • El Grande Padre
    El Grande Padre  11 miesięcy temu +4

    Lubię placki :D Kozak filmik przyda się jakiś LifeHack :D

  • Kawix
    Kawix 11 miesięcy temu

    Lubię placki najbardziej ziemniaczane 😄

  • Vlogi Hanu
    Vlogi Hanu 11 miesięcy temu +1

    Lubię placki 😋 xd

  • Lolz
    Lolz 11 miesięcy temu

    Nie wiem jak wy, ale ja lubię placki XD

  • Nikt😌👍
    Nikt😌👍 11 miesięcy temu +1

    Lubię placki chociaż tak naprawdę ich nie lubię xD

  • Gabi
    Gabi 11 miesięcy temu +5

    Wchodzę w ten film z prędkością światła 🤣 Uwielbiam cię oglądać

  • 🔥SOŁTYS 🔥
    🔥SOŁTYS 🔥 10 miesięcy temu

    Kolory przy róży chyba nie przypadkowe 🥺🇺🇦❤️🇵🇱

  • Pomarańczki🧡
    Pomarańczki🧡 10 miesięcy temu

    W tym lifehacku z bułką zamiast gumka chlebowa powiedziałam bułka chlebowa😂

  • Klaudia Lis
    Klaudia Lis 2 miesięcy temu

    LUBIĘ PLACKI ❤😂

  • zapraszam na kanał KELNEE VLOG

    lubię placki ;) pozdro zarabisty odc

  • Zae_v
    Zae_v 11 miesięcy temu +6

    Miłego oglądania ❤️
    Lubie placki

  • Dominik Świtała
    Dominik Świtała 11 miesięcy temu

    Lubię placki ziemniaczane 😅

  • Jokkerr
    Jokkerr 11 miesięcy temu

    Lubię placki, nie dostalem jeszcze od Cb nigdy serduszka